Kanas Harmony Book
Sku: 13893

TYAOAEAYA
MM
γνωριμία με το υλικό που θα του χρειαστεί για τη συνέχιση των σπουδών του στο ""ιδικό"" και γενικά στα νώτερα Θεωρητικά.
TOOextendedtonalitypdalechappeO
ι σημειώσεις στις οποίες βασίζεται το βιβλίο προέρχονται, με τη σειρά τους, απο τις σημειώσεις που κρατούσα ως μαθητής του καδημαϊκού κ. ενελάου Παλλαντίου, απο τα εγχειρίδια ρμονίας των . , . και . αλομοίρη, από τη διδασκαλία του αειμνήστου Γ. . Παπαϊωάννου, απο την εποικοδομητική συνεργασία μου με τον . λάββα καθώς και απο την εικοσιπενταετή διδακτική μου πείρα. α παραδείγματα είναι δικά μου.
Στην κατανομή της ύλης ακολουθείται η σειρά του βιβλίου ""Θέματα ρμονίας"" των . αλομοίρη - Φ. ικονομίδη, σημαντικής παιδαγωγικής αξίας κατά τη γνώμη μου. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου αναφέρονται τα αντίστοιχα θέματα που πρέπει να λύσει ο μαθητής. Για περισσότερη ευκρίνεια, οι αριθμοί σελίδων του βιβλίου θεμάτων αλομοίρη - ικονομίδη σημειώνονται με παχέα πλάγια στοιχεία. λύση ανάριθμων βασίμων δέν περιλαμβάνεται στο υποχρεωτικό της αρμονίας, τουλάχιστον στο Ωδείον θηνών. Ωστόσο δίδονται οι βασικές οδηγίες για την αντιμετώπισή τους. ετά την ολοκλήρωση της ύλης κάθε έτους, παραθέτω Γενικά Θέματα που έχω γράψει είτε για ετήσιες εξετάσεις είτε για χρήση στο μάθημα. πίσης θέματα εξετάσεων του Ωδείου θηνών πολύ παλαιοτέρων ετών (1953 και προηγούμενα).
Τελειώνοντας, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ορθογραφία και τους τονισμούς του κειμένου? σήμερα που ο τρόπος που μιλάμε και γράφουμε είναι θέμα για σοβαρότατους προβληματισμούς και θεωρώντας ματαιοπονία να γράψω το βιβλίο αυτό στο ιστορικό ""πολυτονικό σύστημα"", επέλεξα να τονίζω μόνον τις λέξεις εκείνες που τονίζονται κατα την φυσική εκφορά του λόγου. Ετσι, γράφω π.χ. ""αλλα κατα τον ίδιο τρόπο..."" οπου οι λέξεις ""αλλα"" και ""κατα"" δέν παίρνουν τόνο επειδή και κατα την ανάγνωση θα τονιστεί μόνον η λέξη ""ίδιο"" κ.ο.κ. Κάπου αλλού πάλι, γράφω ""η κατ/' εξαίρεσιν λύσις..."" λαμβάνοντάς το ως στερεότυπη έκφραση απο την καθαρεύουσα. Παρακάτω όμως μπορεί να λέω ""η σωστή λύση..."" σύμφωνα με τον τρόπο που μιλάμε μέσα στην τάξη. Δέν είναι ο τόπος που θα εκθέσω μιά ολοκληρωμένη άποψη πάνω στο φλέγον αυτό ζήτημα, εξ άλλου δέν είμαι φιλόλογος. Ομως και κατα τη διδασκαλία και τη διδαχή ενός ολοκληρωμένου συστήματος γραμματικής και συντακτικού μιάς τόσο λεπτής γλώσσας όπως η μουσική, χρειάζονται ανάλογοι προβληματισμοί που απορρέουν απο τον περιβάλλοντα χώρο και την εποχήμας.
MK
PHindemith
Σεπτέμβριος 2005
Λίγα λόγια για την τρίτη έκδοση
Μπάμπης Κανάς
TYAOAEAYA
MM
γνωριμία με το υλικό που θα του χρειαστεί για τη συνέχιση των σπουδών του στο ""ιδικό"" και γενικά στα νώτερα Θεωρητικά.
TOOextendedtonalitypdalechappeO
ι σημειώσεις στις οποίες βασίζεται το βιβλίο προέρχονται, με τη σειρά τους, απο τις σημειώσεις που κρατούσα ως μαθητής του καδημαϊκού κ. ενελάου Παλλαντίου, απο τα εγχειρίδια ρμονίας των . , . και . αλομοίρη, από τη διδασκαλία του αειμνήστου Γ. . Παπαϊωάννου, απο την εποικοδομητική συνεργασία μου με τον . λάββα καθώς και απο την εικοσιπενταετή διδακτική μου πείρα. α παραδείγματα είναι δικά μου.
Στην κατανομή της ύλης ακολουθείται η σειρά του βιβλίου ""Θέματα ρμονίας"" των . αλομοίρη - Φ. ικονομίδη, σημαντικής παιδαγωγικής αξίας κατά τη γνώμη μου. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου αναφέρονται τα αντίστοιχα θέματα που πρέπει να λύσει ο μαθητής. Για περισσότερη ευκρίνεια, οι αριθμοί σελίδων του βιβλίου θεμάτων αλομοίρη - ικονομίδη σημειώνονται με παχέα πλάγια στοιχεία. λύση ανάριθμων βασίμων δέν περιλαμβάνεται στο υποχρεωτικό της αρμονίας, τουλάχιστον στο Ωδείον θηνών. Ωστόσο δίδονται οι βασικές οδηγίες για την αντιμετώπισή τους. ετά την ολοκλήρωση της ύλης κάθε έτους, παραθέτω Γενικά Θέματα που έχω γράψει είτε για ετήσιες εξετάσεις είτε για χρήση στο μάθημα. πίσης θέματα εξετάσεων του Ωδείου θηνών πολύ παλαιοτέρων ετών (1953 και προηγούμενα).
Τελειώνοντας, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ορθογραφία και τους τονισμούς του κειμένου? σήμερα που ο τρόπος που μιλάμε και γράφουμε είναι θέμα για σοβαρότατους προβληματισμούς και θεωρώντας ματαιοπονία να γράψω το βιβλίο αυτό στο ιστορικό ""πολυτονικό σύστημα"", επέλεξα να τονίζω μόνον τις λέξεις εκείνες που τονίζονται κατα την φυσική εκφορά του λόγου. Ετσι, γράφω π.χ. ""αλλα κατα τον ίδιο τρόπο..."" οπου οι λέξεις ""αλλα"" και ""κατα"" δέν παίρνουν τόνο επειδή και κατα την ανάγνωση θα τονιστεί μόνον η λέξη ""ίδιο"" κ.ο.κ. Κάπου αλλού πάλι, γράφω ""η κατ/' εξαίρεσιν λύσις..."" λαμβάνοντάς το ως στερεότυπη έκφραση απο την καθαρεύουσα. Παρακάτω όμως μπορεί να λέω ""η σωστή λύση..."" σύμφωνα με τον τρόπο που μιλάμε μέσα στην τάξη. Δέν είναι ο τόπος που θα εκθέσω μιά ολοκληρωμένη άποψη πάνω στο φλέγον αυτό ζήτημα, εξ άλλου δέν είμαι φιλόλογος. Ομως και κατα τη διδασκαλία και τη διδαχή ενός ολοκληρωμένου συστήματος γραμματικής και συντακτικού μιάς τόσο λεπτής γλώσσας όπως η μουσική, χρειάζονται ανάλογοι προβληματισμοί που απορρέουν απο τον περιβάλλοντα χώρο και την εποχήμας.
MK
PHindemith
Σεπτέμβριος 2005
Λίγα λόγια για την τρίτη έκδοση
Μπάμπης Κανάς
Sign In
Create New Account