Βιβλίο Με Αφορμή Ένα Τραγούδι Νικολάου Ειρήνη

Βιβλίο Με Αφορμή Ένα Τραγούδι Νικολάου Ειρήνη

Κωδικός: 2.2563

Τιμή Αγοράς σας (χωρίς ΦΠΑ)
17 €

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Δωρεάν Μεταφορικά
Έτη Εγγύησης: 2

Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί μία εισαγωγή στη Μουσική Παιδαγωγική και απευθύνεται στους/στις μουσικούς παιδαγωγούς και στους/τις εκπαιδευτικούς της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, υποψηφίους/ες και εν ενεργεία. Διακρίνεται σε δύο μέρη, το Θεωρητικό και το Βιωματικό. Στο πρώτο μέρος αναπτύσσονται τα ζητήματα που αφορούν το θεωρητικό κομμάτι της Μουσικής Παιδαγωγικής. Παράλληλα με το θεωρητικό πλαίσιο, πραγματοποιείται η κατάθεση σύγχρονων προτάσεων και ιδεών, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί στην πράξη και αφορούν τη μουσική εκπαίδευση.

Με αφορμή πρωτότυπα τραγούδια, ασκήσεις και οργανικές συνθέσεις στο Βιωματικό (δεύτερο) μέρος, προτείνονται δραστηριότητες μσυσικής ακρόασης, εκτέλεσης και δημιουργίας, οι οποίες αποτελούν τους τρεις βασικούς άξονες του τρόπου μουσικής έκφρασης. Στόχος των δραστηριοτήτων αυτών, αποτελεί η πολυδιάστατη προσέγγιση των μαθημάτων μουσικής, ώστε οι μαθητές/τριες να διαμορφώσουν τη δική τους άποψη και αισθητική για την κατανόηση της μουσικής, τόσο ως ακροατές όσο και ως εκτελεστές και δημιουργοί. Με στόχο τη σύνδεση του λόγου, της μουσικής, των εικαστικών και της δραματικής έκφρασης, έντεκα από τα τραγούδια ενοποιούνται θεματικά, δημιουργώντας ένα μουσικό παραμύθι. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να το παρουσιάσουν ως μια μουσικοθεατρική παράσταση, όπου αφηγούνται τα κείμενα, τραγουδούν και δραματοποιούν τα τραγούδια.

Το σύγγραμμα συνοδεύεται από ηλεκτρονικό φάκελο που περιέχει το πρωτότυπο μουσικό υλικό του βιβλίου για τη διευκόλυνση της μελέτης και την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων, καθώς και σε ηλεκτρονική μορφή παρτιτούρες πρωτότυπων τραγουδιών του βιβλίου, με επεξεργασία για δίφωνη χορωδία και μικρά μουσικά σύνολα.

 

  • Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί μία εισαγωγή στη Μουσική Παιδαγωγική και απευθύνεται στους/στις μουσικούς παιδαγωγούς και στους/τις εκπαιδευτικούς της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, υποψηφίους/ες και εν ενεργεία. Διακρίνεται σε δύο μέρη, το Θεωρητικό και το Βιωματικό. Στο πρώτο μέρος αναπτύσσονται τα ζητήματα που αφορούν το θεωρητικό κομμάτι της Μουσικής Παιδαγωγικής. Παράλληλα με το θεωρητικό πλαίσιο, πραγματοποιείται η κατάθεση σύγχρονων προτάσεων και ιδεών, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί στην πράξη και αφορούν τη μουσική εκπαίδευση.

    Με αφορμή πρωτότυπα τραγούδια, ασκήσεις και οργανικές συνθέσεις στο Βιωματικό (δεύτερο) μέρος, προτείνονται δραστηριότητες μσυσικής ακρόασης, εκτέλεσης και δημιουργίας, οι οποίες αποτελούν τους τρεις βασικούς άξονες του τρόπου μουσικής έκφρασης. Στόχος των δραστηριοτήτων αυτών, αποτελεί η πολυδιάστατη προσέγγιση των μαθημάτων μουσικής, ώστε οι μαθητές/τριες να διαμορφώσουν τη δική τους άποψη και αισθητική για την κατανόηση της μουσικής, τόσο ως ακροατές όσο και ως εκτελεστές και δημιουργοί. Με στόχο τη σύνδεση του λόγου, της μουσικής, των εικαστικών και της δραματικής έκφρασης, έντεκα από τα τραγούδια ενοποιούνται θεματικά, δημιουργώντας ένα μουσικό παραμύθι. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να το παρουσιάσουν ως μια μουσικοθεατρική παράσταση, όπου αφηγούνται τα κείμενα, τραγουδούν και δραματοποιούν τα τραγούδια.

    Το σύγγραμμα συνοδεύεται από ηλεκτρονικό φάκελο που περιέχει το πρωτότυπο μουσικό υλικό του βιβλίου για τη διευκόλυνση της μελέτης και την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων, καθώς και σε ηλεκτρονική μορφή παρτιτούρες πρωτότυπων τραγουδιών του βιβλίου, με επεξεργασία για δίφωνη χορωδία και μικρά μουσικά σύνολα.