Χατζούλη Μαρία Μουσικό Ταξιδάκι Τετράδιο Εργασιών για Μαθητές Μουσικής Προπαιδείας

Χατζούλη Μαρία Μουσικό Ταξιδάκι Τετράδιο Εργασιών για Μαθητές Μουσικής Προπαιδείας

Κωδικός: 1.7223

Τιμή Αγοράς σας (χωρίς ΦΠΑ)
9 € 9,75 € Προτ. Λιαν. Τιμή:

ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

Δωρεάν Μεταφορικά
Έτη Εγγύησης: 2
Το βιβλίο αυτό, είναι ένα µουσικό τετράδιο εργασίας που απευθύνεται στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας (προνήπια και νήπια) και έρχεται να συµπληρώσει το µάθηµα της µουσικής προπαιδείας, που είναι κυρίως βιωµατικό (τραγούδι, κίνηση, ακρόαση, δραµατοποίηση, παίξιµο κρουστών οργάνων, µουσικό παιχνίδι κλπ).  Το πρώτο µέρος του αναφέρεται στους ήχους και στις κατηγορίες των µουσικών οργάνων. Το δεύτερο µέρος στη µουσική σηµειογραφία: πεντάγραµµο, κλειδί του σολ, νότες, µουσικές αξίες. Το τρίτο µέρος στα χαρακτηριστικά του ήχου και στο χαρακτήρα της µουσικής. Τα παιδιά, µετά το βιωµατικό µέρος του µαθήµατος, δουλεύουν στην αντίστοιχη εργασία του βιβλίου. Αρχικά έρχονται σε επαφή µε του µουσικό αντικείµενο και στη συνέχεια αναπτύσσουν τη λεπτή κινητικότητα, τη διάκριση και την οµαδοποίηση µε τρόπο ευχάριστο και δηµιουργικό.  Με τον τρόπο αυτό, το βιβλίο βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν µουσική αντίληψη και τα φέρει σε επαφή µε βασικά στοιχεία της µουσικής. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην εισαγωγή της η Μαρία Χατζούλη, «Η διδακτική εµπειρία µου έδειξε ότι στα περισσότερα παιδιά αυτής της ηλικίας (4 – 6 ετών) αρέσει πολύ να γράφουν ή να ζωγραφίζουν και η διαδικασία αυτή τα βοηθάει να µάθουν καλύτερα ότι έχουµε δουλέψει στο βιωµατικό µέρος του µαθήµατος. Ακόµη, τα παιδιά νιώθουν µεγάλη ικανοποίηση όταν έχουν το δικό τους µουσικό βιβλίο µε τις εργασίες όλης της χρονιάς συγκεντρωµένες. Το βιβλίο θα το κρατήσουν και θα µπορούν ανά πάσα στιγµή στο µέλλον να το ξεφυλλίσουν για να θυµηθούν τα µουσικά όργανα, τις νότες και τις µουσικές έννοιες.»
  • Το βιβλίο αυτό, είναι ένα µουσικό τετράδιο εργασίας που απευθύνεται στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας (προνήπια και νήπια) και έρχεται να συµπληρώσει το µάθηµα της µουσικής προπαιδείας, που είναι κυρίως βιωµατικό (τραγούδι, κίνηση, ακρόαση, δραµατοποίηση, παίξιµο κρουστών οργάνων, µουσικό παιχνίδι κλπ).  Το πρώτο µέρος του αναφέρεται στους ήχους και στις κατηγορίες των µουσικών οργάνων. Το δεύτερο µέρος στη µουσική σηµειογραφία: πεντάγραµµο, κλειδί του σολ, νότες, µουσικές αξίες. Το τρίτο µέρος στα χαρακτηριστικά του ήχου και στο χαρακτήρα της µουσικής. Τα παιδιά, µετά το βιωµατικό µέρος του µαθήµατος, δουλεύουν στην αντίστοιχη εργασία του βιβλίου. Αρχικά έρχονται σε επαφή µε του µουσικό αντικείµενο και στη συνέχεια αναπτύσσουν τη λεπτή κινητικότητα, τη διάκριση και την οµαδοποίηση µε τρόπο ευχάριστο και δηµιουργικό.  Με τον τρόπο αυτό, το βιβλίο βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν µουσική αντίληψη και τα φέρει σε επαφή µε βασικά στοιχεία της µουσικής. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην εισαγωγή της η Μαρία Χατζούλη, «Η διδακτική εµπειρία µου έδειξε ότι στα περισσότερα παιδιά αυτής της ηλικίας (4 – 6 ετών) αρέσει πολύ να γράφουν ή να ζωγραφίζουν και η διαδικασία αυτή τα βοηθάει να µάθουν καλύτερα ότι έχουµε δουλέψει στο βιωµατικό µέρος του µαθήµατος. Ακόµη, τα παιδιά νιώθουν µεγάλη ικανοποίηση όταν έχουν το δικό τους µουσικό βιβλίο µε τις εργασίες όλης της χρονιάς συγκεντρωµένες. Το βιβλίο θα το κρατήσουν και θα µπορούν ανά πάσα στιγµή στο µέλλον να το ξεφυλλίσουν για να θυµηθούν τα µουσικά όργανα, τις νότες και τις µουσικές έννοιες.»